poniedziałek, 9 lipca 2012

udowodnij mnie


dystans to taka odległość między mną rozmazanym na tle [jakimkolwiek tle]. a      mym pomnikiem. [różowy marmur z zielonkawą miedzią]
czoło marszczy świat ukośnie. [membranę z przewagą rzadkich częstotliwości]
kupił Hamlet iPada.
            iHamlet w banał uPada
zanim poznałem mapy śniły mi się kontynenty. nietknięte. morza mieniły się imionami jednej zmiennej. [nie do udowodnienia]
            jestem nie do udowodnienia
jak Ty
nie wiem kto bardziej.
płaczące zasłony. czujące kurtyny. myślące skóry.
moja dusza Cię szuka.
przedziera się przez migoczące powierzchnie.
             ostatniej głębi nie dotyka promień
ona jest promieniem.
[współpatrzącym]

nie do pochwycenia
jesteś nie do pochwycenia
nie tak
jak ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz