wtorek, 28 sierpnia 2012

koledzy i koleżanki - pomóżcie!


sukces!!!
mój łazik wylądował na Jowiszu!
łzy wzruszenia i okrzyki radości na moim poddaszu.
właśnie przed chwilą na Ziemię dotarło pierwsze zdjęcie.
problem polega jednak na tym że ta maszyna całkowicie zależna od moich sygnałów jakby wymknęła się spod kontroli. otóż łazik Curiosum [bo takie niezbyt oryginalne imię mu nadałem) umieścił sweet fotę na fejsie zupełnie samodzielnie.
żeby było dziwniej wkleił ją na tablicę własnego profilu który nazwał: "Łazik Curiosum pozdrawia Mieczysława K. z Jowisza".
Mieczysław K. to ja. z Radomia.
trudno mi jednak uznać że Curiosum podczas samotnego długiego ośmioletniego lotu w Układzie Słonecznym samoczynnie uzyskało coś na kształt sztucznej inteligencji.
mimo wszystko to chyba  s a m o  się nie dzieje między tymi wszystkimi srebrnymi cieniutkimi ścieżkami na zielonych płytkach.
podejrzewam raczej że to hakerzy z Chin i do tego gimnazjaliści włamali się do mojego międzygwiezdnego systemu sterowania Curiosum i teraz mają niezłą uciechę.
sądzę nawet że takie zadanie mogli otrzymać na lekcji informatyki.
z głowy nie chce mi zniknąć obraz kilku skośnookich uczniów w identycznych mundurkach. uśmiechają się od ucha do ucha i wpatrują w duży monitor kręcąc nerwowo dżojstikiem jakby grali w Counter Strike'a.
koledzy i koleżanki - pomóżcie!
co robić!?

3 komentarze: