niedziela, 19 lutego 2012

Precz z nudą! - o.Dominik Jarczewski OP

Ten wpis o. Dominika Jarczewskiego wyraża dokładnie to, co mam na myśli od długiego czasu. Lepiej bym tego nie ujął, więc cytuję dokładnie wraz z obrazkiem :)

JA jestem wieczne żywy, JA jestem wiecznie młody. Wciąż nowy i niezgłębiony w swej świeżości. To tyś się zestarzał – w grzechach swoich.

„Oto Ja dokonuję rzeczy nowej: pojawia się właśnie” 
(Iz 43, 19a)

Znudziłeś się Mną człowieku. Chciałeś czegoś więcej – więcej niż Wszystko – i wybrałeś grzech, czyli: nic.

Mówiłeś, że jestem już passé, tymczasem to właśnie wszystko inne przemija: „trawa usycha, więdnie kwiat, lecz słowo Boga naszego trwa na wieki”. Od zawsze jestem TERAZ i nigdy nie jestem wczoraj. Bo zawsze jestem z tobą.

Myślisz może czasem, że jestem trochę zbyt zachowawczy, Bóg-konserwatysta. Czy Ja jestem zachowawczy, czy może ty – który drżysz ze strachu by zachować przy sobie to „twoje”, którym nadbudowujesz swój kompleks kruchości?

JA jestem wieczne żywy, JA jestem wiecznie młody. Wciąż nowy i niezgłębiony w swej świeżości. To tyś się zestarzał – w grzechach swoich. Ale teraz robię coś zupełnie nowego – kogoś nowego zupełnie: „przekreślam twe przestępstwa i nie wspominam twych grzechów”. To Ciebie czynię Nowym.

Twój Bóg-rewolucjonista

-----------------------------------------------------------------
a tu jest oryginalny link:

http://dominikanie.pl/polecamy_x/odcienie_slowa/news_id,3213,precz_z_nuda.html

1 komentarz: